فروش و نصب آسانسور فروش و نصب آسانسور .

فروش و نصب آسانسور

خدمات تعميرات و نگهداري آسانسور

با مقررات ايمني آسانسورها همراه باشيد
زماني كه آسانسورهاي تجاري به درستي نگهداري نشوند و استانداردهاي ايمني در آنها مجاز نباشند، پتانسيل بالايي براي ايجاد موقعيت هاي خطرناك را دارند. با اين حال، رعايت تمام مقررات ايمني مي تواند آسانسور را به يكي از ايمن ترين روش هاي تردد بين طبقات تبديل كند. مقررات آسانسور قطعاً به طور مرتب تغيير مي كند تا بهترين شيوه ها و فناوري روز را منعكس سازد. براي استفاده از خدمات تعميرات آسانسور اصفهان، با آخرين و جديدترين قوانين و دستورالعمل ها هماهنگ باشيد. اطلاعات جديد را از بهترين شركت آسانسور دريافت كنيد.

 

تجهيزات اضطراري و ارتباطي را بررسي كنيد
هدف از تعميرات و نگهداري آسانسور، جلوگيري از وقوع حوادث ناگوار است. همه آسانسورها داراي يك سيستم پشتيبان، براي استفاده در زمان قطعي برق هستند و همچنين سيستم روشنايي و ارتباطي اضطراري دارند. اطمينان حاصل كنيد كه اين امكانات ايمني مورد نياز، در طول بازرسي هاي ماهانه، بطور مرتب چك ميشوند و به درستي كار مي كنند. اين كار براي به حداقل رساندن توقف هاي احتمالي آسانسور و جريمه ها، الزامي است. نگران كارهايي كه بايد در هنگام سرويس يا تعمير آسانسور اصفهان انجام شود، نباشيد؛ تكنسين هاي ما همه كارها را برايتان رديف مي كنند تا تجهيزاتي ايمن داشته باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۰۱ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

چرا نصب و سرويس آسانسور اهميت دارد؟

براي نصب و سرويس آسانسور در مرحله اول نياز داريد كه فضاي ساختمان را بسنجيد. در اين شرايط هم شركت فروش آسانسور، مهندسان و تكنسين هاي خود را به محل اعزام مي‌كند تا مكان را از نظر ابعاد و اندازه بررسي كنند. نصب استاندارد، هيچ مشكلي را براي انواع آسانسورهاي تجاري و خانگي به وجود نمي‌آورد اما اگر كوچكترين نقصي در مراحل نصب به وجود آمده باشد، ممكن است به مرور زمان، عملكرد آسانسور را با اختلال مواجه كند.

خدمات نصب و سرويس آسانسور براي انواع ساختمان هاي مسكوني، تجاري و صنعتي، هم شامل آسانسورهاي هيدروليكي و هم شامل آسانسورهاي موتور گيربكسي مي شود. سعي كنيد خدمات نصب آسانسور و سرويس آسانسور را از شركت هاي معتبر كه سابقه فعاليت خوبي دارند دريافت كنيد. آسانسور يكي از تجهيزات مهم است كه از نظر ايمني، اهميت فوق العاده زيادي دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۸:۴۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)